30 Ocak 2014 Perşembe

Selam Millet!

Merhaba! Bu blogun adresini KoreliBudala' ya koydum. Yani büyük ihtimal beni oradan zaten az çok tanıyan kişilersiniz. Fekat hani olur da dişardan blogu bulup bu kız kim amk diyenler için 3-5 cümle yazabilirim. Az öncede gördüğünüz üzere küfür ederim cici kız değilim ve kendimi rahat hissettiğim sürece küfür edebiliyorum. Utandığımı da söyleyemem aslında. Gercek adım yok. Söylemek istersem söylerim; özellikle sormayın asırı yaygın bi isim zaten... 16'ma yeni girdim. Bu kendini beğenmiş ergen çoook konuşacak haberiniz olsun. Kendimi bildim bileli çenem düşüktür. Çok kitap okuduğuma emin olabilirsiniz. Fakirim. Yani kendi çapımda kitaplığım var ama dizi dizi kitabım yok. Babam polis, kitaplar çok pahalı ve ben haftada 3 kitap falan okuyorum ve bu ayda yaklaşık 250 Tl kitap alışverişi demek. Para olmayınca bende arkadaşlarımla kitap değiştiriyorum vs. vs.  Hayatım da, kitaplar da pek bi hoş işte... Ayrıca okuduğum ve okuyacam okuyacağım kitapların %80'i distopya ve fantastik olucak. Fantastik olanlarda inanın bana sağlam kitaplar. Orda burda çiftleşen vampirlerden nefret ediyorum. Kişisel tercihler tabi... Sanirim hepsi bu kadar.. 
Bir şeyler sormak isterseniz: budalapamela@hotmail.com 
Maillerinizi beklerim..
Hoşçakalın !

BudalaPamela

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder