30 Ocak 2014 Perşembe

Dublin Caddesi - Samantha YOUNG

Romantik, Günlük, Erotik                                 D&R'da; 19 tl                       365 sayfa

 Aslında bu kitabı çıktigi ay görmüş ama almamıştım. (Dex ile bazı sorunlarım vardı.) Ama yorumlarını sevdiğim bi blog kitabı çok övünce bende alayım dedim. Yılbaşı alışverişinde 19 tl bayıldım kitaba! Size az geldi büyük ihtimalle ama ben Ankarada ki sahafların etrafında kitap okumaya başlamış biri olduğum için bana fazla geliyo fiyat işte. :ı Ankara' da o paraya 4 roman alıyom çünkü ben...
 Kitaba dönersek: şahsen ben aşırı derecede sıkıldım ama yağmur nedeniyle evden çıkamadığımdan 2 günde bitti ve iste sonuç.
 Paramı geri istiyorum! 
 Belki biraz abarttım ama kitapta hiç bi sürpriz bulamadım ben! Resmen kendim yazmisim gibi okudum kitabı. Sayfayi her çevirişimde bişeyler bekledim ama nafile
 Konuya gelirsek: Kızın adı Joss (evde coscoscos diye dolaşmama neden oldu.) Genç yaşta tüm ailesini; 1 yıl sonra da en yakın arkadaşını kaybediyor. Sonuç olarak başlıyor ben lanetliyim ayaklarına.. Bunlar spoi sayılmaz sadece ilk 10 sayfa falan. Korkmayın yani. Kitaptan o an biraz soğudum aslında; ben daha şakacı, eğlenceli karakterlere alışmışım gelene bak amk. Neyse okumaya devam ettim. Erkek baş karakter tam benlikti bunu inkar edemem. Joss'un anlatımıyla öküz boyutlarındakı, esmer oğlanin da adı Braden. 
Joss'un eski ev arkadaşı gidince ve ev sahibi onu kapıya koyunca Dublin caddesindeki ev arkadaşı arayan kız ile görüşmeye gidiyor o da. Olaylar da o zaman başlıyor zaten. Evin kirasi kozmik boyutlarda da olsa kızın aileden gelen bir mirası var. Ve o konular biraz karışık. Sonra şans eseri (!) Brraden ve Joss tekrar karşlaşıyorlar... Ama kiz kendini çok çirkin zannediyor ve Braden'in yanindaki kızlar Barbie gibiler falan filan gerisi spoi olur susayım. :)
 Sonuç: kitap aşk, bolca kovalamaca, dram ve arkadaşlık falan anlatıyo 360 sayfa boyunca. Erotikten rahatsız olmuyorsanız (çok sevişcekler tahmin etceniz üzere) boş zamanlarınızda okumak için hoş kitap ama ben macera türü şeyler sevdiğim için pek beğenemedim sanırım.. 
kendi dusuncelerinizi de yazmayi unutmayin!
 
Puanlama zımbıtısına gelecek olursak...
6x☁ yeter sanırım.
  Gerçekte Dublin Caddesi'de burasıymış
 ben okurken herşeyi bu fotoğrafa yamadım. ^-^


  BudalaPamela

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder